Cumhurbaşkanı Erdoğan, Karne Alan Öğrencileri Tebrik Etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda karne alan öğrencileri tebrik etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, "Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbi duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum." ifadelerini kullandı.

https://x.com/ngazetecom

https://www.instagram.com/ngazeteofficial/

https://www.instagram.com/nuraybasarantv/

https://www.youtube.com/@Ngazetehaber/videos

https://www.youtube.com/@nuraybasarantv

https://www.facebook.com/share/1HW3HWKcMg/

https://www.facebook.com/profile.php?id=61590534251658

https://www.linkedin.com/in/n-gazete-a1956b308/?skipRedirect=true

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri