Anadolu Meydanı Ankaray İstasyonu 13.00'ten İtibaren Kapatılacak
Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü, 27 Haziran Cumartesi günü Anadolu Meydanı'nda gerçekleştirilecek etkinlik nedeniyle Ankaray hattında geçici ulaşım düzenlemesine gidileceğini duyurdu.
Yapılan açıklamaya göre, Anadolu Meydanı (Tandoğan) Ankaray İstasyonu yarın saat 13.00 itibarıyla yolcu iniş ve binişlerine kapatılacak.
VALİLİK TALİMATIYLA KAPATILACAK
EGO Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Ankara Valiliği kararı doğrultusunda, 27.06.2026 tarihinde saat 13.00'ten itibaren Anadolu Meydanı Ankaray İstasyonu vatandaşlarımızın iniş ve binişlerine kapatılacaktır."
Kararın, Anadolu Meydanı'nda düzenlenecek İYİ Parti "Bayrak Mitingi" kapsamında alınan güvenlik tedbirleri çerçevesinde uygulamaya konulduğu belirtildi.
TRENLER DURMADAN GEÇECEK
Kapatma süresince Ankaray seferleri devam edecek ancak trenler Anadolu Meydanı İstasyonu'nda durmadan transit geçiş yapacak.
Bölgeye ulaşım sağlamak isteyen vatandaşların Beşevler ve Maltepe istasyonlarını alternatif olarak kullanabilecekleri ifade edildi.
DUYURU
— EGO Genel Müdürlüğü (@egobilgi) June 26, 2026
Değerli Vatandaşlarımız,
Ankara Valiliği kararı doğrultusunda, 27.06.2026 tarihinde saat 13.00’ten itibaren Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu vatandaşlarımızın iniş ve binişlerine kapatılacaktır.
Vatandaşlarımıza önemle duyurulur. pic.twitter.com/A0GZnWSwPu
https://www.instagram.com/ngazeteofficial/
https://www.instagram.com/nuraybasarantv/
https://www.youtube.com/@Ngazetehaber/videos
https://www.youtube.com/@nuraybasarantv
https://www.facebook.com/share/1HW3HWKcMg/
https://www.facebook.com/profile.php?id=61590534251658
https://www.linkedin.com/in/n-gazete-a1956b308/?skipRedirect=true
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.